- Etusivu
- Vastuualueet
- Varhaiskasvatus
- Yleissivistävä koulutus
- Ammatillinen koulutus
- Korkeakoulutus ja tiede
- Opintotuki
- Kulttuuri
- Tekijänoikeus
- Tekijänoikeusjärjestelmä
- Tekijänoikeusjärjestöt
- Lainsäädäntö ja sopimukset
- Rahoitus
- Tekijänoikeusneuvosto
- Lausunnot 2022
- Lausunnot 2021
- Lausunnot 2020
- Lausunnot 2019
- Lausunnot 2018
- Lausunnot 2017
- Lausunnot 2016
- Lausunnot 2015
- Lausunnot 2014
- Lausunnot 2013
- Lausunnot 2012
- Lausunnot 2011
- Lausunnot 2010
- Lausunnot 2009
- Lausunnot 2008
- Lausunnot 2007
- Lausunnot 2006
- Lausunnot 2005
- Lausunnot 2004
- Lausunnot 2003
- Lausunnot 2002
- Lausunnot 2001
- Lausunnot 2000
- Lausunnot 1999
- Lausunnot 1998
- Lausunnot 1997
- Lausunnot 1996
- Lausunnot 1995
- Lausunnot 1994
- Lausunnot 1993
- Lausunnot 1992
- Lausunnot 1991
- Lausunnot 1990
- Lausunnot 1989-1986
- Neuvottelukunta
- Kirjastot
- Liikunta
- Nuoriso
- Kirkollisasiat
- Ajankohtaista
- Hankkeet ja säädösvalmistelu
- Kaikki OKM hankkeet
- Lausuntokierrokset ja kuulemiset
- Suunnitelma lakiesityksistä
- Hallitusohjelman seuranta
- Koulutusselonteko
- 1 Selonteon tarkoitus, lähtökohdat ja laatimisprosessi
- 2 Tavoitetila – koulutus ja tutkimus kohti 2040-lukua
- 3 Koulutuksen ja tutkimuksen tavoitteet ja toimenpiteet
- 3.1 Varhaiskasvatus sekä esi- ja perusopetus
- 3.2 Toinen aste
- 3.3 Korkeakoulut
- 3.4 Tiede ja tutkittu tieto
- 3.5 Vapaa sivistystyö
- 3.6 Jatkuva oppiminen – työuran aikainen oppiminen
- 3.7 Opetus-, ohjaus- ja muu henkilöstö
- 3.8 Taide- ja kulttuurikasvatus ja -opetus ja taiteen perusopetus
- 3.9 Opintotuki
- 3.10 Ruotsinkielisen koulutuksen tilanne, tavoitteet ja toimenpiteet
- 3.11 Maahanmuuttajataustaisten oppiminen ja oppimispolut
- 3.12 Vammaisten ihmisten oppiminen
- 3.13 Saamenkielinen koulutus
- 4 Koulutus- ja tutkimusjärjestelmän tilannekuva ja keskeiset muutostekijät
- Lähteet
- Jatkuva oppiminen
- Oikeus oppia -kehittämisohjelma
- Lukion laatuohjelma
- Kaksivuotisen esiopetuksen kokeilu
- Toimenpideohjelma kiusaamisen, väkivallan ja häirinnän ehkäisemisestä
- Sitouttava kouluyhteisötyö
- Suomen malli
- TKI-tiekartta
- Korkeakoulutuksen saavutettavuussuunnitelma
- Tekijänoikeuslain direktiivimuutokset
- Kulttuuriperintöstrategia
- Varhaiskasvatuksen koulutusten kehittämisfoorumi
- Kuntoutuksen koulutuksen ja tutkimuksen kehittämisfoorumi
- Oppivelvollisuuden laajentaminen
- Vapaa sivistystyö ja taiteen perusopetus Koski-palvelussa
- KOTAMO
- LUMA-strategia 2030
- Avustukset
- Julkaisut
- Ministeriö
- Tehtävät ja tavoitteet
- Ministerit ja organisaatio
- Hallinnonala
- Strategiat ja linjaukset
- Talous ja toiminta
- Kansainvälinen yhteistyö
- Valmiusasiat
- Historia
- Työpaikat
- OKM tunnus
- Yhteystiedot